Trevlig helg!

Nu blir det en riktigt superduper nice helg och bara mysa med min vackra underbara prinsessa Camilla och våran underbara son Abbe :) Blir mys i soffan på balkongen med lite kortspel och sen blir det lite tv tittande i soffan :) Rensade och fixade en hel del här hemma igår plus en ganska bra städning men långt ifrån kliniskt.. Ska ju självklart kika på Big Brother ikväll :) GO RODNEY! Imorgon har jag fotbollsmatch och självklart ska min underbara prinsessa Camilla och våran underbara son Abbe titta på matchen :) Camilla har bestämmt dejt med några på sidan av planen :) Härligt att familjen tittar när man spelar man får extra energi och blir extra taggad när dom är med på sidan av planen :) Hoppas allihopa får en lika skön helg som jag kommer ha :) Se till att vårda varje minut i livet :) SKÅL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0