Giftemål!!!

Nu snart äntligen är det dax för bröllop med min vackra underbara prinsessa Camilla <3

Det ska bli så jeevla underbart att få gifta sig med dig min vackra underbara prinsesssa Camilla c<3

Starkare och starkare för varje dag blir vi två min Vackra Underbara Prinsessa Camilla <3

Nu. Imorgon. Alltid <3

Kyrkan är bokad och klar och from imorgon kommer vi få köra lite hårt med fixandet :) Älskar dig sååååå min vackra underbara prinsessa Camilla <3 <3




Låååångpromenad i förrgår med minj vackra underbara prinsessa Camilla och bröllopsfotografen Emmie :)






Det var en riktigt underbar promenad :=) Du är sååå vacker Camilla





Men Abbe och hans vän Pixie var också med ute och njööööööt av vinden och solen :)


Kommentarer
Postat av: Gia

Jag längtar oxå

Kramiz<3<3<3

2012-03-23 @ 15:47:56
Postat av: Åsa

2012-03-23 @ 16:40:07
Postat av: Åsa

Grattis det är du värd. All lycka till dig kram Åsa med familj

2012-03-23 @ 16:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0